Annons:
Etiketthusmorsprat
Läst 1099 ggr
DesK
2018-10-15 12:35

Dagens visdomsord

Använd aldrig handdiskmedel i diskmaskinen! 🤪 Här var det en hjälpsam kille som satte igång diskmaskinen igår kväll och hällde i handdiskmedel. Det blev väldigt mycket skum med betoning på MYCKET 🤪 Det luktar i alla fall gott i hela köket nu 😃

Fortsätt gärna här i tråden med liknande fadäser som inträffat i era hem 🙂

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
Tant Grön
2018-10-15 13:00
#1

Min första man skulle diska några glas, men diskmedlet var slut. Då tog han fönsterputs istället. Han resonerade som så att glas som glas. 🤪Fick diska om alltihop. 😃

[Tuulikki]
2018-10-15 17:31
#2

Hahaha 😂

MonicaLagerquist
2018-10-27 08:16
#3

Häll inte snabblim i ögonen.

Vår vattensäng var trasig och mannen skulle laga dem Dumt nog la ha tuben med snabblim på mitt sängbord. Varje kväll tar jag ögonsalva. Det går till som så att jag släcker lampan och sen lägger salva i ögat.

Det sved som 17 att limma ögat kan jag ju säga. Jag fick spola ögat och sen blev det ögon akuten,

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
2018-10-27 08:19
#4

En annan gång så var vi på semester.Dottern var hemma en sväng och sa att kylen fungerade dåligt jag åkte hem och kollade på kylen med lampan lyste när jag öppnade kylen så jag stängde och vi åkte ut till stugan igen. När vi kom hem efter ett par dagar insåg jag att lampan fungerade i kylen men kompressorn var död. Allt i kylen var ruttet.

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: