Annons:
Etiketthuskurer
Läst 1834 ggr
MonicaLagerquist
6/29/19, 5:08 PM

Tappad blöt mp3

Mannen badade och råkade tappa Mp 3 i badkaret. Han körde den på låg värme i svamptorken och nu fungerar den igen.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Herveaux
6/29/19, 5:27 PM
#1

Vad skönt att mp3:n överlevde simturen! 👍

Har hört om flera som har återupplivat dränkta mobiler på samma vis, fast då i ugn och inte svamptork.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Niklas
6/30/19, 10:03 AM
#2

Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

DesK
6/30/19, 4:32 PM
#3

Jag råkade bada min ena hörapparat för ett tag sen, tog ur batteriet och la den på tork på ett element. Testa efter ca en timme och den funkade och funkar än 🙂

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

MonicaLagerquist
6/30/19, 7:04 PM
#4

#3 Toppen

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
7/12/19, 7:35 PM
#5

SUCK idag tappade jag min MP3 i skurhinken när jag städade.  Nu ligger den i en burk med ris.Hoppas att den överlever.😭

Stolt ägare till fem La permer

ApanAnn
7/14/19, 6:55 PM
#6

Ris funkar inte jättebra jämfört med andra saker. https://www.gazelle.com/thehorn/wp-content/uploads/2014/05/Water-Damage-Prevention-and-Recovery.pdf Testa kristallkattsand eller couscous.

Tant är ingen ålder, det är en livsstil!

Annons:
MonicaLagerquist
7/14/19, 7:24 PM
#7

Idag plockade jag upp min mp 3 och den fungerar nu.😃

Stolt ägare till fem La permer

Niklas
8/20/19, 3:33 PM
#8

#7: Vad skönt. Annars kan det behövas en vecka eller så för att vara säker på att all fukt har försvunnit.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Sindri
9/12/19, 6:18 PM
#9

Det jag har hört är att man aldrig skall försöka sätta på apparater som blivit blöta förrän de torkat. Vi har lyckats rädda ett par mobiler så.

MonicaLagerquist
9/12/19, 6:21 PM
#10

#9 Ja det gäller att ha is i magen och torka dem ordentligt innan man provar.

Hittade en mobil i skogen den hade legat ute hela vintern.När vi tog in den så var det vatten upp till halva displayen-Vi plockade isär batteriet och sen fick den stå på spiselkransen vid kakelugnen en vecka.Sen fungerade den och vi kunde spåra upp ägaren.

Stolt ägare till fem La permer

Sindri
9/12/19, 7:27 PM
#11

Wow! Kul när sånt funkar.

Upp till toppen
Annons: