Annons:
Etiketthusmorsprat
Läst 697 ggr
Eda
2020-01-12 13:51

Förstärkning av klockarmband

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Till min klocka har jag ett förgyllt armband som är töjbart och lätt går att trä på och av, praktiskt t.ex. när jag duschar.
Problemet med armbandet  är att det vid flera tillfällen gått sönder och klockan har fallit i marken. Butiken där jag köpte armbandet i somras lagar det gratis varje gång, men garantin gäller inte längre och endera dagen kanske jag tappar det utan att jag märker det. Jag har därför nu sytt fast ett resårband på klockans insida och det verkar funka.

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Annons:
MonicaLagerquist
2020-01-12 13:54
#1

Smart.

Stolt ägare till fem La permer

[[eskils_]]
2020-01-14 17:21
#2

☝️

Eda
2020-02-05 17:06
#3

Nu har mitt klockarmband lossnat igen, visserligen hängde det fast i resårbandet, men i alla fall. 
Jag har nu därför sytt ett nytt armband i mönsterresår á 7:- metern, köpt på Bibbis textil! Jag lade resåren dubbelt om handleden för att få den lite stadigare. Kanske inte världens vackraste, men billig! 

https://www.bibbistextil.se/webbshop/res%C3%A5r/m%C3%B6nsterv%C3%A4vd-fl%C3%A4tad-res%C3%A5r-36454490

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Upp till toppen
Annons: