Ja! Vilken bra sida
Hallå! Tycker iFokus saknat denna typ av forumdel, speciellt med tanke på många andra knäppa och ovanliga forumsdelar ;) Kanske inte kommer vara så jätteaktiv här inne då jag varken har hus eller är mor (än:S). Städa gillar jag dock, samt få tips! Dagens tips från mig till er alla är att investera i en bra dammsugare. Då blir städningen både lättare och roligare. För fy vad det är enerverande att gå från en riktigt bra (tunna kallar min mamma den) till en vanlig standardsugare. Så en sån bra önskar jag mig nu när jag fyller år om 2 veckor. Kram på er
Hallå! ibland tror folk att mina inlägg inte är seriösa. Det är seriösa inlägg, skulle inte driva med er. Kram

Roligt att du hittat hit :)
Inte behöver man varken vara mor eller ha hus för att titta in här ;) du har säkert en massa bra tips på smarta lösningar.
Håller helt med dig om dammsugaren, själv har jag en som suger både vått och torrt och skulle nog aldrig gå tillbaka till en vanlig igen :)
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar
En lite fråga, men får man skriva här inne fast man är barn? Är intressant ju. :)
Tack vare att jag såg ditt inlägg under "nya inlägg" så hittade jag den här sidan😃
Måste som städerska tillägga att det bästa sättet att göra sig städerska lycklig är att ha en bra dammsugare även om man inte använder den själv😉 Som en liten uppföljning på ditt tips bara😛 Det är verkligen skillnad på att städa med en ordentlig dammsugare🙂
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
#2 Nu är jag inte Medarbetare eller någonting här, men husmorstips passar alla åldrar så det klart att du får skriva😉 Jag har varken hus eller barn jag heller men känner att jag passar bra här😃
Jag har faktiskt funderat på att starta en sån här sida men aldrig kommit till skott så är jätteglad att den är lanserad! 😃
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
#4 tack!:) Jag menar jag är bara snart 12 år (om 10 dagar) men älskar att städa så, ja, jag tar mig friheten att skriva här nu!
#6 Dessto mer smarta saker man lär sig i unga år dessto bättre skulle jag säga😃 Du kommer att vara husmorsexpert den dagen du flyttar heimfrån😉
#6 Man är aldrig för ung för att lära sig husmorstips. :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
=D

#2 Självklart är du välkommen hit :)
Alla åldrar och kön är varmt välkomna.
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar
#10 tactack :)
Kul att du/ni uppskattar sajten! Som ovan nämnt är alla välkomna på sajten för att ta del av eller att dela husmorstips och andra saker som underlättar vardagen :-) Jag hoppas att ni kommer att trivas här.
Vi alla blir vuxna en dag. Nästan alla iallafall
Hallå! ibland tror folk att mina inlägg inte är seriösa. Det är seriösa inlägg, skulle inte driva med er. Kram
Glad att ni alla hittat hit :) Finns ingen åldersgräns här inne, bara iFokus egna regler om att sköta sig ;)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Håller med, vilken bra sida! 🙂
Denna sajt har varit saknad. Tack för att den startades! Kommer hänga här ofta känner jag
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Roligt att ni hittar hit :D
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.