Husmorstips iFokus

Husmorstips

Etiketthusmorsprat
Läst 152 ggr
_Fisken
3

Diskmedel

Köpte diskmedel på Dollar. Flaskan hette Spar nånting. Totalt värdelöst. Allt känns fett i alla fall. Nästa gång blir det den där som heter samma som ett ja men på engelska. Använde det medlet i sommarstugan, i kallvatten, och det funkade.

Fridaaaa
2

Ja märket SPAR är skit med typ alla deras produkter, fattar inte att de får sälja skiten

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
4

Finns inget som slår Yes.🙂

/Maria

Soligajag1
2

#2:

Håller med dig Maria , jag köper bara Yes diskmedel!!

😊👍

HH 🙂

Sindri
4

Såklart finns som både handdiskmedel och disktabletter. Svårslaget, speciellt som det är mer miljövänligt än Yes. Säljs bl a på Willy's eller på nätet

_Fisken
3

Skönt att få det bekräftat.

I samband med detta kan jag säga att I husvagnen, där det är ont om vatten, har jag en spreyflaska med några droppar Yes i. Sprejar disken och torkar av med hushållspapper omedelbart. Ingen har klagat och det smakar inte diskmedel.

Soligajag1
1

#0:

Jag försökte en gång att köpa nåt liknande på ÖB , men det är bara "skräp" .
Trodde att jag skulle spara några tior , , "tji fick jag" , det går ju inte att diska med. 👿blaha blaha, , men det är väl tur att vi alla tycker olika.

HH 🙂

Maria
3

Vi testade också någon billig variant när vi hade sommarstuga.
Rena skräpet.

/Maria

_Fisken
2

Undra om det inte var Spar som hade toapapper med hål i bara för att spara in på materialet? Hmm…

DesK
1

Jag har också testat några olika, men använder mest Yes till både diskmaskinen och handdisk.
#4 Såklart ska jag testa, tack för tipset 😊🙏

/Désirée