Vilken sorts diskmedel använder du?
Vilket av alla diskmedel på marknaden tycker du bäst om? Finns det någon sort du absolut inte köper?
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Jag använder helst Yes om jag får välja. Det finns inte någon jag på rak arm kan säga att jag inte köper.
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar
Yes, det enda jag egentligen bryr mig om vilket märke det är. (annars brukar jag kolla på en kombo av pris och miljövänlighet)
l'm back
Yes
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Yes
I'm only responsible for what I say, not for what you understand
Yes är helt klart det bästa. :)
"Världen är som en spegel -den reflekterar allt du gör, om du ler mot världen så ler världen mot dig!"
Yes, både till hand och maskin.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Yes, men händer att vi köper Icas skona också (älskar doften i den blå flaskan).
Jag gillar yes eftersom det räcker längst, men Grummle smultron luktar så mycket bättre så jag försöker variera hela tiden 🙂

Vi använder Yes. Jag skulle aldrig köpa ett lågprisdiskmedel.
>>>Malum domesticum<<<
Yes :)
Yes
Ajax eller Yes, just nu har jag Ajax med grönt äpple som doftar jättegott!
Vi köper bara grumme. Av någon anledning så känns det mer miljövänligt. Jag använder grumme till allt!! 😂
"Det lönar sig inte att springa om man är på fel väg"
Egentligen så borde jag väl använda Grumme. Jag är ju såpafantast annars. Men för mig är det bara YES som gäller, både till maskin och handdisk. Under årens lopp så har jag väl provat annat då och då. Men det finns absolut inget diskmedel som är lika drygt som YES. Det är dessutom användbart till mer städning om nu såpan skulle vara slut. Mina fönster blir tvättade med YES också.
Yes
Jag använder, som jag skrev tidigare, alltid YES. Fast nu har jag en flaska Grumme av någon anledning. Tycker den är svår, otroligt tjock och trög och svår att klämma ur flaskan. Återgår till YES när den är slut.
använder yes (här heter det Fairy) till handdisk och olika sorters tabletter (priset avgör oftast) till diskmaskinen.