Husmorstips iFokus

Husmorstips

Etiketthusmorsprat
Läst 1435 ggr
[Thiah]
0

godmorgon fredag

God morgon.

Solen skiner och här där jag bor verkar det bli en vacker vindstilla dag. Idag tänkte jag rengöra ugnen med ättika (läste här nånstans ett inlägg det  av Ria74) och sätta på en tvättmaskin. Kanske t.o.m. byta lakan fredagen till ära.

Vad tänkte ni ha för er?

Farwuq
0

Här är lite disigt och +5°C.

I dag ska jag ta pendeltåg upp till Höör, och sedan bussen till rehabsjukhuset i Orup.

Jag ska upp på ett möte där uppe, med teamet som bl.a. har hand om sådana som mig MS-sjuka m.m.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[JeanetteK]
0

God förmiddag! Här strålar solen och jag har just hängt tvätt ute. Härligt! ☀️

Har städat hönshuset idag. Känns skönt, det har legat över mig ett tag. Hönsen kom inspringande och undrade vad jag gjorde. Nu går dom där inne och sprätter, dom gillar när de fått ny halm!

Härligt med fredag!

Gasoline
0

Härligt att höra! :-) Jag ska ut och fika med en arbetskamrat efter jobbet, sedan ska jag hem och plocka lite för att sedan åka upp mot dalagränsen där vi förhoppningsvis kommer att skruva lite bil. Hoppas på att det är lika fint väder hela helgen som det är idag, då bilen står ute :-)

Ria74
0

Fredagen ägnades åt sambon och svågern som var hemma en snabbis innan dom skulle iväg igen till båten.

Idag hade jag tänkt att tvätta, men eftersom det är så fint väder så tror jag att jag och dottern gör något utomhus istället.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar