Husmorstips iFokus

Husmorstips

Etikettskuraochdona
Läst 1438 ggr
Gasoline
3

Vädra, skönt!

Äntligen är det så pass "varmt" ute att man kan vädra här hemma en stund utan att det tar evigheter innan huset blir varmt igen. 

Vad jag har längtat. Härligt och underbart! 🙂

Maria
0

Jag håller med dig. Det finns inget som är så härligt som öppna fönster eller dörrar.

Här hemma sover vi mer eller mindre året om med en glipa öppet i sovrumsfönstret.

/Maria

Fridaaaa
0

Vi vädrar lite, men jag är så himla lättfrösen så blir bara kort stund hehe

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
0

Jag är också väldigt frusen och sover med flanellpyjamas😉

/Maria

Gasoline
0

#1 Ja, det ska vara svalt i sovrummet 🙂

#2 Blir kortare stunder här med, det tar sådan tid att få vart i huset annars. Tråkigt nog.

Fridaaaa
0

#3 Nej det klarar jag inte att sova med hehe, har ett tjockt varmt täcke istället 😛 Vill gärna ha svalt i sovrummet men varmt under täcket haha

Maria
0

Jag har tjockt duntäcke också, hehe.

Jag vill gärna ha det svalt eller kallt runt näsan…

/Maria

Fridaaaa
0

#6 Haha 🙂

Ria74
0

Helt underbart att kunna vädra 🙂 mitt på sommaren har i svårt att ha fönstren öppna eftersom det verkar finnas hela kolonier av bålgetingar här.

När dottern var nyfödd fick jag som mest in 7 stycken på en gång. Fick lägga in henne i insatsen till barnvagnen i badrummet medan jag jagade ut alla 😕

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Gasoline
0
Raija Danielsson
0

Jag vädrar jämt, åtminstone i sovrummet. Där finns ett vädringsfönster med filter så jag får inga problem med mygg, getingar eller annat otyg. Trots att jag är frusen så vill jag ha öppet lite året om. Det går bra med varmt täcke som jag till och med kan gömma näsan under. Men det är s mycket skönare och lättare att sova om luften är frisk.

[Mustangcab]
0

Här vädrarvi aldrig då vi har luftburen värme som byter luft varannan timme. Inte öppnar jag fönster eller dörrar på sommaren hellre för det blir bara varmare inomhus då. Skulle det bli för olidligt varmt så sätter vi på AC:n😃

[Thiah]
0

Vädrar så fort solen skiner. Vi har praktiskt taget stillastående luft i vår lägenhet och det blir så varmt. 

Balkongdörren och köksfönstret öppnas så fort det är lite varmare till husses förtret. Katterna och Matte älskar att vädra 😃