Husmorstips iFokus

Husmorstips

Etikettskuraochdona
Läst 1491 ggr
leemland
0

Rengöra/putsa

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag undrar om man skulle kunna putsa tilldenna björnen på något sätt. Det är en sparbössa, sån man ger i doppresent :) Jag testade igår med att spruta lite antibakteriellt medel och sen skura med tops men det tar evigheter så jag undrar om ni har något tips hur man kan göra. :) (blixten är på så därför ser den mer skinande ut än vad den är:P )

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

sanne62
0

silverdip-skum…säljs på bl.a. guldfynd…

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

leemland
0

Tack för förslaget. Hinner tyvärr inte köpa de :/

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Intehärutandär
0

Vim.

leemland
0

Tack för förslaget. Det blev lite skurande med tops och bakteriedödande och sen torkade jag av den bara.

/ J 

Ria74
0

Ketchup ska man kunna putsa silver med, har aldrig provat men hört att det ger fint resultat.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

leemland
0

#5 okej ,får testa de om jag köper något sånt igen :P

/ J 

[Högtryck]1
0

Ättika eller vinäger går oxå bra :-)