Gratis insider här
Blev inte så många bilder med i tävligen här inne. Så min bild vann rätt lätt 😎.
Dock behöver jag inte Insider som värd på annat forum. Men kanske nån här inne som skulle önska en gratis Insider?
Men för att inte göra det allt för lätt ska jag va ful och slänga in lite frågor ni får besvara. Sitter med storstädning nu och klurar på lite små saker. Och för att locka lite fler svar. Så slänger jag även in två till insiders. Det vill säga. Första 3 med svar på frågorna får varsin Insider.
1. Ange ett tips på hur man kan få bort illerkiss/bajs på plastgolv som sjunkit in lite. Eller ja djurkiss överlag.
2. Ange ett tips på hur man ev kan få bort gammal vinfläck på vitt sofftyg.
3. Ange ett tips på något som kan hjälpa till vid dålig lukt i hemmet.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
jag
1 | Piss off har jag hört ska vara väldigt bra
2 | Vanish crystal white
3 | Skura, vädra eller att köpa någon doftspridare 🙂
Såg det nu
Fråga 1 , Ta enn halv dl ättika, nått kryddmått av olja (.t.e.x. oliv) plus 4 dl vatten, gnugga in, låt verka i ca 5 min, torka bort med en trasa, djurdoften är sen borta.
Fråga 2, Strö salt eller potatismjöl på fläcken. Låt verka i ca 10 min, gnid sen in med en citronhalva, fläcken e sen borta.
Fråga 3, lägg en doftgran (en sån man kan ha i bilen) i damssugaren, man kan oxå använda lite vanlijsocker, doften försvinner.
Tack så hemskt mycket zickan! 😃👍
Spraya på mattan med ättiksyra 24 %.Tag tre deciliter ättiksyra till en liter vatten. Låt torka och vädra sedan mattan. Prova och blöt citronsyra och vatten till en gröt. Täck fläcken och låt sita ca 15 minuter. Borsta bort och torka torrt. Städa och vädra och skaffa lukt gott
YES, tack så jättemycke, de var bussigt av dig!!
Hur länge har vi nu Insider Zickan??
Tack hur många Guldmynt har du
Går man in i guldmytshoppen så står detta.
iFokus Insider
Köp
Vill du också ha ett gult i vid din Avatar, eller vill du kunna säga till vänner och släktingar att; jo, jag är en Insider jag också? Fundera på att skaffa iFokus Insider.
Pris: 200 guldmynt för en månad
Jag har runt 5-600 Guldmynt kvar. Samlar inte så mycket längre och glömmer av att utnyttja dom. Passar bra att slänga in som lite extra priser ibland.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Schysst, en hel månad 😃
Tack för tispet, älskar tävlingar så deltar gärna ✨