Vårstädning
Vårstädar ni? Om ni gör det, vad och hur brukar ni göra?
/Désirée

Nja, vårstädar är nog att ta i. Men jag brukar röja ur uterummet som under vintern mer eller mindre används som förråd.
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar
Jag är dålig på det där, men det händer att jag tvättar bort de leriga kattassarna på köksfönstren när solen kommer tillbaka. Däremot trädgården får jag städa en del efter vintern.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Jag städar på ytan och röjer en aning ibland och så ber jag en tackbön till Agnes Wold😃
/Maria
Maria, ha ha ha 😃
Det brukar aldrig bli något direkt vårständande, jag måste städa lite oftare 😎 Just iår blir det att upptäcka vår nya trädgård och påbörja renovering av huset.
/Désirée
Vårstädar inte. Det är den vanliga städningen året runt. Det enda jag gör som kan kallar vårstädning är när jag städar på glasverandan. Den är stängd över vintern och nu kommer ibland soliga dagar då jag kan öppna upp och sitta där.
Vårstädning är väl desamma att alla mattor ska ut Fönstren ska putsas och
köksinredningen ska också tvättas Sedan rena gardiner rena dukar och rena golv
Lycka till med vårstädningen
Gör väl rent fläkt och ugn, vaskar golven och skurar balkongen. När pollenhärvan varit brukar jag tvätta fönster :) annars är väl våren för mig mest att sätta igång med odlingen:)
Nja, storstädade för några dagar sedan och packade ner de tjocka vinterkläderna i förrådet och tog fram vår/sommarkläder. Ska putsa fönstren snart också, ser hemskt ut när solen lyser in mer nu. :)