Ordning i gubbens strumplåda
Det här ska jag göra i min egen låda! Har alltid svårt att hitta vad jag letar efter. Ska dela upp i over knees, knähöga, ridstrumpor och vanliga strumpor! 😃
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

#2 Får sätta sambon på att äta en massa glass först 😂
#3 och blandfärs! 😂
#4 Det kommer dessvärre inte i bra förpackningar här, men några kakburkar har han som jag har sagt åt honom att ge mig när de är tomma 😂
#5 😃
Brukar inte affärer som säljer lösgodis ställa ut tomma plastburkar som det varit godis i till kunderna att ta gratis ? 😉
Smart idé! 🙂 En annan tanke kan vara att göra egna korgar /virka eller sticka korgar av restgarner.
/Désirée
Bra idéer, när det gäller att skaffa glasslådor blir det inga problem, min man älskar glass!
♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com
👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com
🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.
#7 De flesta affärer slänger dem. Jag har plockat lösgodis i många år i butiker av varierande storlek och jag kastade i de flesta fall burkarna. Jag har nog slängt tusentals genom åren. Man kan annars fråga i butiken som sedan ber konsulenten att spara på burkar.
Ok , då måste " mina " affärer haft någon deal med godisleverantören .
#11 Jo så är det ju. I en mindre Coopbutik där jag jobbade bad personalen mig ställa burkarna vid utgången.