Dagens visdomsord
AnvĂ€nd aldrig handdiskmedel i diskmaskinen! đ€Ș HĂ€r var det en hjĂ€lpsam kille som satte igĂ„ng diskmaskinen igĂ„r kvĂ€ll och hĂ€llde i handdiskmedel. Det blev vĂ€ldigt mycket skum med betoning pĂ„ MYCKET đ€Ș Det luktar i alla fall gott i hela köket nu đ
FortsĂ€tt gĂ€rna hĂ€r i trĂ„den med liknande fadĂ€ser som intrĂ€ffat i era hem đ
/Désirée
Min första man skulle diska nĂ„gra glas, men diskmedlet var slut. DĂ„ tog han fönsterputs istĂ€llet. Han resonerade som sĂ„ att glas som glas. đ€ȘFick diska om alltihop. đ
Hahaha đ

HÀll inte snabblim i ögonen.
VÄr vattensÀng var trasig och mannen skulle laga dem Dumt nog la ha tuben med snabblim pÄ mitt sÀngbord. Varje kvÀll tar jag ögonsalva. Det gÄr till som sÄ att jag slÀcker lampan och sen lÀgger salva i ögat.
Det sved som 17 att limma ögat kan jag ju sÀga. Jag fick spola ögat och sen blev det ögon akuten,
Stolt Àgare till tre La permer

En annan gÄng sÄ var vi pÄ semester.Dottern var hemma en svÀng och sa att kylen fungerade dÄligt jag Äkte hem och kollade pÄ kylen med lampan lyste nÀr jag öppnade kylen sÄ jag stÀngde och vi Äkte ut till stugan igen. NÀr vi kom hem efter ett par dagar insÄg jag att lampan fungerade i kylen men kompressorn var död. Allt i kylen var ruttet.
Stolt Àgare till tre La permer