Nisse har flyttat in
Måste kommentera här också för jag tycker det ser så otroligt mysigt ut! 😍
// Harley
Detta är riktigt kul och alla tre killarna blev jätteförtjusta 😊 Bara Zaki som såg något fundersam ut över vad matte hittar på 😉🐕
/Désirée
- Redigerat 2020-12-01 20:17 av DesK
#2: Duktiga de är som låter lille nissen ha sina saker ifred. 😊
// Harley
Åh, så gulligt. 👍😊
#3 Killarna är ju alla vuxna runt 20 år gamla och Zaki är 6 år 😉 Nu får vi se vad för bus Nisse kommer hitta på….
/Désirée
#5: 😆 Du får gärna uppdatera om nissens ev upptåg.
// Harley
Det kommer jag att göra 😊
/Désirée

Men vilka fina grejer ni gör. Det skulle man kommit på när barnen var små!

#9 Ja visst skulle det ha varit roligt.
Stolt ägare till tre La permer
Nisse verkar ha tagit vilodag, efter den intensiva flytten 😊 Inte hittat några spår efter honom idag, förutom när jag kom hem så luktade det glögg i hela huset. Nisse behövde nog en styrketår 🎅
Det hade varit roligt att göra detta med tjejerna, när de var små 😊
/Désirée
🎅Kommer han att putsa alla?🎅
♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com
👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com
🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.
Eda, nej det får killarna göra själva. Det är stora skoputsardagen den 5/12 🎅 Nisse skickade ett mejl och talade om att vi måste städa idag 🎅
/Désirée
Haha, den bilden påminner mig om studentkorridors-bus!!!!
Nisse har kanske bott i en sån också? 😊
Sindri, det vet jag inte. Här bor 3 killar + Zaki och det är 20 par skor 😱 jag har mina skor i groventrén
/Désirée

Kul!

#23: Praktiskt! Jag sitter just nu och väntar på mat från ICA, men ibland blir det mat som kommer från Mathem eller Hemköp!
♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com
👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

Det tycker jag att tomten gör rätt i. I Berlin köpte jag en gång ett vykort med tomte på Vespa med julklappssäck!
Men så söt! Är det barnens gamla leksaker, eller ett samlarobjekt

Vespa är köpt i Thailand. Normalt så står den parkerad utanför mitt dockskåp.
Jag gillar att köpa små minnessaker till hemmet när vi reser. Dock inga som är stämplade med Thailand osv.
Säg åt tomten att passa sig för halkan!

#30 Det ska jag göra om jag ser honom.Han är lite blyg och håller sig undan.

Åh, en lyckost som är klar med sina! 😊

33 👍

Någon av katterna har snott tomtens röda skor.Den ena har jag hittat den andra är ännu inte återfunnen.
#35: DIY-jul?

#37 Jo det är nog så.
Ojoj, börjar det bli dags nu….

#47 😢

#51: Också Nisse önskas En God Jul!🌲 🎅🌲

Nisse tacka för önskningen.Han planerar att flytta ut i skogen för att återkomme december 2021.