Fungerar detta?
Har aldrig provat men kan tänka mig att det kan fungera.
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.

Det kan man ju testa nästa gång det blir stopp.
Stolt ägare till tre La permer
Ja, det gäller bara att komma ihåg det när det blir stopp!
Ett snabbare sätt som alltid fungerat för mig är att fylla en hink med vatten och hälla i toan. Man får se till att hälla rätt mycket på en gång så man får rejält med tryck. Det blir som en extra effektiv spolning.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
#4: Bara det inte forsar över ut på golvet då när det är stopp.
#5: Man får vara snabb och sluta hälla ifall det inte fungerar på en gång, så det inte svämmar över. Men då brukar det bara vara att vänta en stund, låta vattnet sjunka undan (så länge det inte är totalstopp) och försöka igen.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
#5: För min del är problemet att vattnet går upp i golvbrunnen i badrummet istället, så golvet blir översvämmat. Ser inte det från toaletten, så jag vet inte när det är dags att sluta hälla. Om jag då har glömt att ta undan mattan och katternas låda blir mattan och bottnen på lådan blöta. 😖
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ