Japp! Full fart!
InbÀddat innehÄll kan anvÀnda tredjepartscookies och spÄrningsskript.
ROCKA SOCKORNA d.v.s. man tar pÄ sig olika sockor pÄ fötterna för att hylla mÀnniskors lika vÀrde och rÀttigheter. FN har utlyst 21/3 till VÀrldsdagen för Downs syndrom och dÄ Àr det meningen att man skall rocka sockorna extra mycket!
Initiativet âRock your socksâ kommer ursprungligen frĂ„n USA.
HÀr följer en Youtubefilm frÄn Svenska Downföreningen.
"Vi uppmÀrksammar VÀrldsdagen för Downs syndrom och Rockar sockorna tillsammans. Det blir ett festligt digitalt event med Ida Johansson frÄn Catwalk som programledare, musikframtrÀdande av Boris René, Amanda Andréas, Simon Ljungman och Emil Jensen, massa hÀrliga hÀlsningar och framtrÀdanden för alla Äldrar. Kom och rocka sockorna med oss!"
⿠Blogg om hjÀlpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsÀttning. www.handikapptips.wordpress.com
đ Blogg om tips pĂ„ klĂ€der & handarbeten vid funktionsnedsĂ€ttning. www.textilochtips.wordpress.com
đșBloggarna Ă€r ideella, jag sĂ€ljer inget och har ingen ersĂ€ttning frĂ„n butiker.

Jag rockar ju sockorna dagligen nu för tiden.TÀnkte köra slut pÄ alla mina udda strumpor.
Stolt Àgare till tre La permer
#3 Monica, det gör jag ocksĂ„, men det syns inte sĂ„ mycket, eftersom jag har flest svarta sockor. MĂ„ste köpa nĂ„gra fĂ€rgglada sockor, sĂ„ att jag kan vara med nĂ€sta Ă„r ocksĂ„ đ
/Désirée