Ta hand om bilen
Min bil ser ofta bedrövlig ut, trots att den inte är så jättegammal. För ett bra tag sedan fick jag en ny granne som har så fina bilar. Vi kom att prata om det och han erbjöd sig att göra iordning silverpilen. Sicken skillnad det blev, känns som att jag har köpt ny bil 😍 Detta till ett mycket lågt pris 😊 Så nu ska jag bemöda mig att hålla bilen så här fräsch. Får bli en tur till Biltema imorgon för att se om jag hittar något vettigt överdrag, så att Zaki kan åka med utan att bilen blir full av hans shibaglitter 🐕
/Désirée
Men.. hade velat se en före bild
Föreställ dig en rullande sopcontainer….ska se om jag hittar någon före-bild…..
/Désirée
Så fin!
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
#2 haha, jo, jag har en sån, så det är inte svårt att föreställa sig… haha
En sån granne vill jag ha!
Snäll granne😊
/Maria
Grannen jobbar som billackerare på Volvo och gör sån här rekonditionering på fritiden, så han gör det inte bara åt grannar och vänner 😉
/Désirée
Ett riktigt proffs med andra ord😉
/Maria
Ja just det, därav det proffsiga resultatet 😊
/Désirée

Min yngste son sköter sin bil som ett skötebarn. Han nästan gråter när han ser vår skitiga bil fylld med div saker sposka hit eller dit eller bara kan vara bra att ha med sig.
Stolt ägare till tre La permer
Monica, jag minns att vi pratade om detta tidigare och någon är ungefär som jag, nu vet jag vem det är 😉😁🤗
/Désirée
Jag skulle behöva städa och tvätta min bil 😛 Maskinpolerade den förra sommaren, så det är lätt att tvätta och håller sig ren länge på utsidan 😁
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
#12 TatsuOni, vi upptäckte det efter vår tur tur och retur Skåne, räckte att svabba av framrutan och spola av hela silverpilen, så är den lika fin igen 😊
/Désirée