Skydda trämöbler i våtutrymmen
Så smart, t.om snyggt😃
/Maria
#1 Snyggt vet jag inte om det är men det håller byrån torrfotad.
Stolt ägare till tre La permer
Smart!
Jag har gjort liknande fast med ganska fula plastbyttor istället. Speciellt efter att jag en period drabbades av stopp i avloppet (pga att grannen spola ner diverse skumma saker i toan och jag som är sparsam med vatten snål spolat och därför inte fått bort sånt som bygds upp där våra rör gått ihop) tre gånger å ett år (en gång när jag var bortrest dessutom) med resultatet av att ganska mycket avloppsvatten (med allt vad det innebär i äckligheter) kommit upp och svämmat över golvet.
Pga av rörens utformande så fick jag rådet att inte använda snål spolning av han som var här och spola ur rören och efter det har jag, peppar peppar, klarat mig från fler översvämningar.
Just nu har jag dock inte några ömtåliga möbler som inte tål att stå i vatten i badrummet. Men helt klart att glasburkar ändå är lite finare än gamla gräddfilsbyttor så det ska jag helt klart ta efter om det behövs i framtiden.
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
Smart!
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
Riktigt bra lösning!
Smart lösning 👍😊
/Désirée
Jättebra idé!👍👍👍
♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com
👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com
🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.