Husmorstips iFokus

Husmorstips

Etiketthusmorsprat
Läst 1167 ggr
kattöga
1

Gratisprodukter

OT jag vet, men kanske ett "husmorstips" för plånboken?

Gratisguiden

Har precis fått hem en  gratiskupong på en Quornförpackning! 😛

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Sagolikt
0

Vad ger man i utbyte? Kommer de använda ens telefonnummer? Jättebra tips, men jag är så trött på telefonförsäljare…

kattöga
0

#1 För Qorn-kupongen stod det ingenting om vidare reklam. Kanske dyker det upp så småningom. Vet inte, om det skulle göra det går det säkert att avbeställa reklamen. 

Andra erbjudanden som jag tittade in i krävde att man skulle bli medlem och någon skickar produkten till "portokostnaden". Så man får läsa lite vad dom vill ha.
Men som sagt, Qorn-kupongen, där stod det bara: "Quorn bjuder på 10000 produktcheckar. Du kan välja mellan Quorn Färs, Quorn Filéer och Quorn Bitar. För att få en SMS-kupong, skriv Quorn Mo i ett SMS och skicka till telefonnummer 72130. Kostnaden är normal SMS-taxa, inga extra avgifter tillkommer."

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Rita-S
1

jag känner alltid att man får betala för sig på sådana grejer med att bli nerlusat av telefonförsäljare så jag brukar avstå om det inte är värdecheckar man klipper ut av tidningar eller nåt..

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

kattöga
2

Jag brukar inte hitta/titta efter såna här erbjudanden men råkade på ett nu.  Så jag är inte så van……

Hör dom av sig med mer, reklam eller nåt, så skriver jag in det i tråden här.

Meeow! 

Rita-S
0

gör det :D Vore bra att veta om de platser där man faktisk kan haffa bra erbjudande utan att luren ringer stup i kvarten med folk som skall lura in dig på abonnement och andra flotta erbjudanden hela tiden :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

[laloli]
4

Jag brukar köra med ett refillnummer som jag inte använder annars. Där kan "dom" ringa bäst de vill, "abonnenten du försöker ringa går inte att nå just nu. Var god försök senare" :-D