Hur få bort nybilslukt?
Går det att få bort lukten i en ny bil?
Åh jag som älskar den doften. Men testa att ställa några skålar ättika i bilen, det neutraliserar doft.
/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning
Kör omkring med ett gäng blöta hundar som badat i något sörjigt dike och gärna rullat sig i något mystiskt så är den lukten borta på nolltid. 😉
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
En wunderbaum? Men varför i hela friden vill man få bort den lukten?
jag älskar också lukten av ny bil, hur vill du att bilen ska lukta om inte ny? 😃
Haha, jag skulle rökt några cigaretter för då luktar bilen definitivt inte ny längre😃
Skämt åsido så kan man kanske lägga in någon kudde eller filt för att på så sätt dämpa doften som jag tror kommer mycket ifrån sätena.
/Maria
Många skulle mörda för nybilslukt i bilen! Det finns ju t.o.m. wunderbaums med nybilslukt. Men jag håller med #2 att det är rätt effektivt att transportera hundar i bilen.

lägg in en påse gödsel i skuffen,tror det funkar
Jag tycker ny bil luktar illa och kemikalier. Så jag skulle också vilja få bort nybilslukten….
Väldoftande blommor i bilen tror jag skulle göra susen!
Rumsparfym, doftoljor eller nåt annat som luktar mycket och gott annars.
Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott! / Catta-Y
Meeow!
Tack för alla tips! Jag ska fylla bilen med blommor, hund och gödsel så löser det sig nog. 🙂
#9 😃
Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott! / Catta-Y
Meeow!