Husmorstips iFokus

Husmorstips

Etiketthusmorsprat
Läst 129 ggr
DesK
1

Myskläder?

Det säljs myskläder som aldrig förr. Så nu undrar jag hur många av er som faktiskt byter om till myskläder, när ni kommer hem/ är hemma?

/Désirée

• Redigerat 2020-11-19 19:46 av DesK
Fridaaaa
0

Byter till mjukis byxor :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
0

När jag arbetat klart blir det leggings och stooor t-shirt

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Herveaux
1

#0: Jag skrotar alltid runt i mjukbyxor och en stor t-shirt och/eller hoodie hemma.

// Harley

Åsa S
1

Jag knatar iväg med mina mjuka mysiga velourmysbyxor till jobbet jag har såna i många färger det har jag gjort i flera år. Jag har uniform på jobbet som jag byter om till när jag kommer till jobbet.

Vixxen
2

Alltid! Det är så skönt att slappna av när man kommer hem och bara poa på!

Sindri
2

Har aldrig samma kläder "ute" som hemma. Byxor är inte riktigt plagget för mig. Det är nästan alltid kjol och top. Under den kallare årstiden lite längre kjolar och over-kneestrumpor. Linne istället för bh.
Mina "mysbyxor" är ett par pösiga saker i bomull, lite snitsiga saker med veck och fickor, köpta i Bangkok för snart 40 år sedan.

JMW
1

Jag går i myskläder mest hela tiden. Jobbar hemma så det spelar ingen roll. Om jag ska ut och handla eller liksom ut bland folk så klär jag mig i "vanliga" kläder.

[Leifsdotra]
1

På mitt jobb är det kontorsklädsel som gäller, inte jätteuppklätt, men proper och representativ behöver man vara. Jag bor på gård med både hundar och höns, får o hästar. Så jag byter till arbetsbyxor och hoodie eller liknande när jag kommer hem. Mysbyxor har jag inga faktiskt, däremot kan jag skrota runt i underställ + hoodie nu när jag jobbar hemifrån istället för att åka in till kontoret, då kan jag enkelt dra på mig arbetsbyxorna när jag går ut.

MonicaLagerquist
1

Äger inga myskläder.Lufsar runt i jeans tröja och fleeströja hemma.

Stolt ägare till tre La permer