Myskläder?
Det säljs myskläder som aldrig förr. Så nu undrar jag hur många av er som faktiskt byter om till myskläder, när ni kommer hem/ är hemma?
/Désirée
- Redigerat 2020-11-19 19:46 av DesK
Byter till mjukis byxor :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
När jag arbetat klart blir det leggings och stooor t-shirt
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#0: Jag skrotar alltid runt i mjukbyxor och en stor t-shirt och/eller hoodie hemma.
// Harley
Jag knatar iväg med mina mjuka mysiga velourmysbyxor till jobbet jag har såna i många färger det har jag gjort i flera år. Jag har uniform på jobbet som jag byter om till när jag kommer till jobbet.
Alltid! Det är så skönt att slappna av när man kommer hem och bara poa på!
Har aldrig samma kläder "ute" som hemma. Byxor är inte riktigt plagget för mig. Det är nästan alltid kjol och top. Under den kallare årstiden lite längre kjolar och over-kneestrumpor. Linne istället för bh.
Mina "mysbyxor" är ett par pösiga saker i bomull, lite snitsiga saker med veck och fickor, köpta i Bangkok för snart 40 år sedan.
Jag går i myskläder mest hela tiden. Jobbar hemma så det spelar ingen roll. Om jag ska ut och handla eller liksom ut bland folk så klär jag mig i "vanliga" kläder.
På mitt jobb är det kontorsklädsel som gäller, inte jätteuppklätt, men proper och representativ behöver man vara. Jag bor på gård med både hundar och höns, får o hästar. Så jag byter till arbetsbyxor och hoodie eller liknande när jag kommer hem. Mysbyxor har jag inga faktiskt, däremot kan jag skrota runt i underställ + hoodie nu när jag jobbar hemifrån istället för att åka in till kontoret, då kan jag enkelt dra på mig arbetsbyxorna när jag går ut.

Äger inga myskläder.Lufsar runt i jeans tröja och fleeströja hemma.
Stolt ägare till tre La permer