Smart shoppinglista
Söt!
Kul att de tänker på katterna också. Man vill ju inte att ens katt ska riskera att bli utan sin sup. 😉😸
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Hur trevlig som helst och supersmart 😊
Carmarino 😁😁😁
Jag skriver alltid min inköpslista i mobilen 😊
/Désirée
#3: Skriver också min inköpslista i mobilen, samt kompletterar med inköpslista i ICA:s app. Då syns varorna direkt i scannern när man självscannar. 👍
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Söt grej.
Jag skriver oldfashion lappar. Som jag glömmer hemma. Borde tatuera inköpslistan på armen istället…
Jag använder iPhones inbyggda antecknings-app. Anteckningar har en färdig funktion för listor.
När du bockar av något flyttas det längst ner.
Du kan dela listor med andra. Min mamma skriver skriver vad hon behöver. Jag bockar av medan jag plockar varor i butiken. Hon ser hela tiden vad som återstår.
När samma vara behövs igen bockar mamma ur den i listan. Då behöver hon inte skriva det igen.
Gratis och enkelt. Det går att klistra in bilder och rita också. 🙂
- Redigerat 2020-11-20 17:10 av Niklas

Här är det gammeldags listor i papper som gäller.Det ligger alltid en på bordet där familjen fyller på och sen tas den med till affären.
Stolt ägare till tre La permer